Direktlänk till inlägg 5 februari 2011

Tjena!

Av Louise och Linn - 5 februari 2011 09:14


Hejsan alllihopa!

NU är klockan:16:21,och datumet är:2011-02-13!

En tråkig dag,blåsig också!

Som spegalar min häl....

Har ett stort skoskav på den,inget ltet utan ett megastort.....FAKTISKT!

Nemen,jag har byggt en koja på mitt rum och jag svettas som tusan där!

Ja,imorgon är det alla   dag,mysigt,och jag ska göra ett hjärta med

massa lappar,med snälla meningar i till Mamma!

Men,jag är jätte trööt och har ändå bara vilat idag!

Men,jag orka blogga!

   
      
          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise och Linn - 5 februari 2011 09:14


Hejsansvejsan! Då var det dags igen att skriva här lite... I onsdags hade jag kör,vi var väldigt busiga och Martin fick spel på oss. I Torsdags hade jag balett,som jag-tro mig eller ej-längta efter! I går-Fredags-var det så kallad "slappdag",...

Av Louise och Linn - 1 februari 2011 16:39

Tjenisen! Idag har jag åkt skridskor med min klass i Rosengård..... Roligt... Jag var typ "lärare" för en person som heter Josefine! Hon blev duktig med tiden.... Men i varje fall så krocka 2 i min klass och den ene fick en rejäl svullnad.....

Av Louise och Linn - 25 januari 2011 16:39


Here wi go again.....  Idag hade vi skola,konstigt va^^?  Nämen det enda kuliga var syslöjd,där det precis innan var slgsmål,med en från  från min klass och en 6:a,och 4:an spöa 6:an,coollt...nämen annars har skoldan varit tråkig,såow........=_= ...

Av Louise och Linn - 24 januari 2011 17:41


   Japp,som sagt är det premiär på flickornasblogg!   Roligt! Nu ska jag presentera OSS,japp oss. Vi råkar vara 2,eller råkar och råkar egentligen ^^! Men i varje fall så heter den ene Louise och den andre,tråkige,Linn båda är...10,en så läng...

Presentation


Tja!
10 och 10 år!
Pyssel och balett!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards